Put your drinks up!

2009-10-15 - 20:21:48
Jag hämtade skorna.. och blev galet nööööjd! Supersnygga, sexy mama.. u name it!
Vet dock inte vilka jag ska glänsa i ikväll. Beslutsångest, alltid. That's what we call B.Å!

Jag & Martin e alldeles klara för att börja bege oss uppåt mot Interpool.
Skittaggad på att vinna pengar, again! Fast vet igentligen inte om jag vågar.. tänk ifall man sitter där med minus sen då, kul. NÄEJ!

Nej nu blire.... nu blire annat!
Musik just nu - Alanya 09 minnen... i'll do you like a truck!


Postat av: Josephine

Gash fick en klump i magen och tårar i ögonen när jag läste "Alanya 09 minnen". Jag längtar tillbaka soooo bad. Måste dit nästa år, jajaja. Men det jag skulle fråga var jobba du lördag nästa vecka?! Alltso halloween?! :)

2009-10-22 - 22:21:01
URL: http://www.improveme.se/josephineboman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin