Inlägg by me - M

2009-10-04 - 23:30:25

Hej Martin här!
Det här inlägget vill jag tillägna till min Emilia!

Aldrig har jag träffat en sån underbar människa, hon får mig att känna mig så lycklig som ingen annan förut fått. Hon väcker känslor i mig som jag inte visste att jag hade. Hon förgyller mitt liv. Hon finns alltid där och vill alltid mitt bästa. Hon får alla andra människor att blekna i jämförelse. Hon är den för mig och kommer alltid att vara det! Med henne vid min sida och i min närhet försvinner alla bekymmer. Hon är den finaste människa jag någonsin har träffat! Jag önskar jag hade hälften så mycket av hennes godhet. Jag önskar att få spendera resten av mitt liv med henne och aldrig vara utan henne. Hon är mitt allt och kommer också att så vara!
Jag älskar henne av hela mitt hjärta och hon betyder mest av allt! Tack för att du finns!
Forever and ever Emilia!

// Martin

Postat av: ullis

vad gulligt skrivet :)

2009-10-05 - 00:25:48
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/
Postat av: E

NAAAAAAAAAAAAW

2009-10-06 - 14:32:07
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin