Den som..

2009-11-18 - 00:34:48
Den som känner mig vet, eller läser min blogg even, vet att jag ÄLSKAR Tim Burton.. det vill säga:
Edwards Scissorhands, Corps Bride, Beetlejuice, Charlie & Chokladfabriken (den senare versionen med Johnny Depp), The Nightmare before Christmas, han har även gjort 2 st Batman-filmer. Och dessutom, är min favvis med i nästan varje film - Johnny Depp!

Och sen är det inget nytt att jag älskar musik heller.. det går bara inte att missa.
Oooooooch jag bara älskar detta soundtrack från filmer Edward Scissorhands, the Ice Dance.
I detta klipp kan du höra en bit av den.. dessutom bara dööör jag när jag ser detta... aaahh.
Worlds greatest...


Postat av: Victoria

Hej snygging :) Då är vi två Jag Älskar Tim Burton jag också! Tittar på hans filmer om och om igen och får aldrig nog..



Kraamar

2009-11-18 - 21:41:18
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin