Morr, borr!

2009-05-07 - 13:03:19
Jag fattar inte riktigt vad det är dom sysslar med här i huset.. för varje morgon väcks jag av samma sak.
En borr. Som skrämmer vettet ur mig. Riktigt irriterande.. jag får kanske börja sova med hörselkåpor?

Idag är en ny dag och jag hoppas den är & bli bättre än gårdagen, då allting bara kändes tungt.
Har spikat upp 2 st tavlor utan att spika mig själv på tummen eller så, så jag antar att det är rätt bra.. hittills.

Klockan är alldeles ett på förmiddan/eftermiddan.. whatever u call it.. För mig är det förmiddag fram till tre typ, fniss. Fick ett samtal alldeles nyligen av Donken som ville att jag skulle rycka in ett par timmar i eftermiddag, start tre.

GAH! nu borrades det igen och mitt hjärta stanna till ett slag.. morr.


I väntan på bättre tider.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin