Inte riktigt okej.

2009-05-18 - 22:33:53
Idag har jag haft finbesök - Angelica, som i helgen kom hem ifrån 1 veckas semester från Turkey, kom förbi här och spana in lyan. Brun va hon också! Jag är allt en riktigt liten blekfis.. blä.
Ja, efter en kopp kaffe drog vi vidare till mamma Ullis som också nyligen flyttat till eget och faktiskt alldeles nära mig - nykåkarna på Öster. Hennes lya var inte helt dum den heller, med 2 balkonger och allt. Gash va sugen jag också blir på en liten kula när man ser hennes.. lill-Ida som jag ska sno, fniss.
Vi 3 innebär bara 1 sak.. kärringsnack! O'ja. Till tusen. And I like it!

Först nu har jag kunnat slänga mig i nedåtvarv, efter jobbet & allt. Och något som är ännu sämre är att jag har ont i halsen, mådde illa imorse och har gått med frossa i ett par dagar nu.. Trist. Undra vad det kan vara?
Jag känner mig lite hängig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin