Inte riktigt i form.

2009-05-03 - 17:02:58
Hallooo gott folk.
Nu har jag jobbat av mina 4 hårda arbetspass och har äntligen lite free-time till veckan.. dock jobbar ju M 24/7 så det blir ju rätt ensamt.. men det ska bli skönt att få vila ut mina stackars ben, fossingar, fingrar, händer, armar.. i princip hela jag. Först var det hårt slit med flytten, målning & skit, därefter började jobbet.

Jag är högerhänt och har på den handen's pekfinger fått ett härligt jack i mitten, så det går inte riktigt som det ska att tex skriva på datan? Man är nog inte riktigt medveten om hur viktigt pekfingret är förrän man skadar det.. gaah.
Vad är det jag skriver om? Ett jack i ett pekfinger?
Jag är trött.
Nu vet ni det också.

Och by the way så gillar jag verkligen den där M. En riktigt gobit... en ängel utan vingar.. liksom, grädden på moset.
Du är verkligen bäst darling!

Håky, pisa å möjs... hörs i ett annat liv.
Postat av: victoria

Men desamma gumman :) år och dra sedan..

2009-05-03 - 22:08:36
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin