Gash.

2009-05-06 - 22:58:13
Denna dag har inte varit bra.
Och detta är varför:

Lillebror sov över vilket gjorde mig nervös att han inte skulle trivas & skulle vilja åka hem vilket ledde till sömnbrist. Klippte gossen på morgonen då det tydligen bara var jag som fick göra det på honom då jag tydligen klipper förjäkla coolt, enligt honom. Detta slutade i hårmassor över mig, över honom, över lägenheten, över badkaret, över handfatet, över hela toan - detta för att jag i brist på skynke klippte till 2 st plastpåsar som jag trädde över ben & huvud på gossen vilket resulterade i saxklipp i badkaret. Efter att gossen blivit torr fixade jag & M till våra trötta trynen och begav oss, begav oss mot mobilköpet, dator/tv-sladdköpet, jysk-möbel-kikandet och lite foodhandel på det. Det slutade med nada mobil, felköpt datorsladd som vi blev "pålurad" och ordavalet pga att det var personalen som "hjälpte" med den. Alltså ner på stan snabbt och byta, titta efter den "riktiga" sladden. Bråttom, bråttom då vi bestämt kycklingklubbor till middag vilket jag aldrig förut gett mig in på att tillaga, och bråttom pga att M skulle iväg & lira match som jag klämde i det tidigare, lyckliga inlägg. Vi var inte tillräckligt snabba och det blev potatisbollar/klyftor + köttbullar + sås som funka helt okej. Mobilköpet btw blev inte av pga att jag tidigare haft krångel med en gammal skolräkning som låg & tickade innan jag blev 18 och pang boom 1/7-07 kom ett rätt så najs't brev hem.. not. Det vart ett hejdundrande elände men som i höstas blev fixat efter 108821030892 st samtal av både mig & mami. Ja, alltså. Men.. idag verkade vara knas eftersom jag fick avslag, vilket är rätt skumt då jag har en lägenhet på mitt namn? Hmf! Så innan M skulle fora iväg ringde jag såna där härliga samtal men blev även  "avslagen" av damen där i luren som ville envist ha min underskrift på ett litet handskrivet brev, som alltså i sig skulle (gärna) skickas iväg idag.. stress, stress. Men jag hann, och får väl avvakta med mitt mobilköp 1 vecka eller 2. Och jag som behöver en nu.. Mattan hemma här är luddig som bara den och vår sketna dammsugare suger inte damm utan bara suger. Fötter & tår gör sig illa i dörrkarmar, väggen känns tom, jag vill kunna slå på en film som jag kan se på tv'n men det går ju inte för claes skit ohlson hänvisa till att jag ska söka efter nån najs sladd på nätet... nätet som är så stort, litet, stort... Jag har ont i armen & min nacke, och imorgon är min sista lediga dag sen är det kneg hela helgen. Jag är blek, behöver färga håret, och skulle vilja ha en fet check i brevlådan imorrn bitti.
Jag skulle kunna fortsätta, men jag besparar er det.


Gash.



Old pic, men vet du?
Det skiter jag i!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin