Svisch! Ny vecka.

2009-03-03 - 19:30:25
Dålig update, jag vet, men jag har haft annat för mig... och sen har väl suget för bloggandet slocknat lite, en blogg-svacka bara helt enkelt. Hur som haver..

I fredags var det bara myspys all day long.
Lördagen började bra med match i Kasthallen, lillebror's lag Brynäs lirade mot Huge, och åkte tyvärr på stryk denna gång. Men det var underhållande ändå. Senare efter många om & men styrdes kosan mot K-holm där vi drack, spelade Buzz och hade allmänt roligt tills, i vanlig ordning, någon blir för full och behöver nanna.
Men som oftast alla andra ggr, müche trevlig kväll!
I söndags var älskling bakis & jag mådde prima ballerina, jag agera därefter chaffis hemåt mot cityt. Vi däckade av hos älskling någon timme, sen var det bingolotto hos mig. Efter ännu en nitad lott packa jag på mig lite clothes och följde med hjärtat hem till Furuvik för lite omväxlingsskull, och idag tisdag styrde jag kosan hemåt igen för att fixa lite skit - såsom min garderob. Den ser rent ut sagt förj-vlig ut! Och eftersom det ser rätt ljust ut med lägenheten och allt annat kringom så tänkte jag bunta ihop mina kläder & slå ihjäl garderoben ikväll. Därför var vi förbi IKEA en sväng i eftermiddags för att köpa lite kassar till min samling av skit (kläder alltså).

Så nu har jag inte tid med detta.
Återkommer mer socialt en annan gång.
Hörs hej!
Postat av: sabina

Hehe, jaa, tack så mycket! :)

2009-03-03 - 19:56:48
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin