Shopaholic

2009-03-19 - 18:20:49
"Det är dyrt & flytta", sa soff-killen på Jysk när vi stod där idag vid kassan för att betala soffgruppen och köksbordet + de snygga stolarna till. Ja, nog fasen är det dyrt.. redan där har det gått en del 1000-lappar. Gash! Och nog för att det brukar vara jag som vill in överallt & kika lite och oftast brukar få med mig krimskrams när man igentligen bara kika.. hör & häpna, idag var det M som ville in på DollarStore för att kika. Och det slutade precis som det brukar sluta för mig.. vi hitta både det ena & det andra. Lite krimskrams. Dock är det skönt att vi i princip har inhandlat allt klart nu till köket.. mja, småartiklar kvar från IKEA ofcårs.. men det tar vi nästa vecka nångång, när jag får pengar.
Oj, I almost forgot att vi även idag beställde några par gardiner & en lampa till köket från Ellos... som M sa, "se så lätt det är att göra av med pengar, va fort det gick från några nollor till en nolla".
Kulig den där M.
Min M♥



Pengar.
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Jaa det är riktigt super mysigt lär jag säga! :) Jasså? :D nämen gud vad roligt ! Det har jag också drömt , även en till kompis som skrivit i bloggen att hon drömde om att jag fick en liten tjej :) Man kan ju börja undra om det kanske är något "tecken" :P Joo det går bara bra de faktiskt, lite svårt att andas och röra sig nu när den ligger och trycker mot buken men annars är det bara super mysigt med all hicka och alla rörelser & sparkar! Ne nu är det slutspurten kvar - längtar något så otroligt :)

2009-03-20 - 10:11:15
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Emma

vart ska ni flytta? :D

2009-03-22 - 13:41:18
URL: http://emmafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin