Flytt, flytt, ge mig flytt!

2009-03-17 - 20:56:35

Hejje everybody.
Idag är det tisdag. Igår var det måndag.
Och imorgon är det onsdag.

Men jag tänkte klämma lite snabbt om helgen som var.
I fredags morgon vaknade jag då själv eftersom M har sina träningar på torsdag'kvällarna, och så är det med det. Och i sängen låg jag i princip hela dagen, fram till sena eftermiddagen då M äntligen kom. Det var ju fredag vilket betyder att vi småskruvade på lite utebus som i all hast slutade hemma hos S & J och därefter pubbande. Myspys, förutom att jag & M tidigare bestämde att vi bara skulle ta det lugnt, vilket jag inte lyckades hålla mig efter - jag blev för full. Men det visste jag inget om förrän lördag morgon, då vi skulle upp tidigt, kika lillebrors sista match och sedan åka till M's familjs verkstad i K-holm där massa smått gott fanns som vi skulle kunna ta till lägenheten, såsom hörnbord, massor med porslin, hyllor osv. Men efter 1 eller 2 händer i halsen mådde jag finfint igen. Lördagskvällen slutade mysigt hemma framför melodifestivalen, och därav vinnarlåten tänker jag varken säga bu eller bä. Men jag tror det kan ha en chans att lyckas där borta då den är udda. Söndag morgon var det M som hade match i fotboll. Torsk. Vårväder som det var, så tillbringades tid ute. Igår däremot var det regn & rusk, så M och jag drog våra skinkor för att leta soffa och dylikt. Vi hittade en 2 delad (2sits+3sits) till ett kanonpris som vi förmodligen kommer slå till på, vilket känns goodie.

Ja, en lill-resumé.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin