We need a resolution.

2009-06-13 - 21:58:19
Helluuie..

Vilket skitväder, huh? Tur att man kan jobba och tjäna cash i dessa lägen..
För nu taggas det midsommar istället! Ja, jag fick ledigt midsommardagen, då vi tänkte tillbringa tiden i K-holm & sedan Lövsta som verkar hur poppis som helst.. har hört att det kan vara upp till 2000-3000 pers. Najsiir!
Vore ju kanske bara hur bra som helst om solen kunde skina då med.. We hope!

Vaknade kring halv tre idag.. jobbade ju som sagt natt, och dessutom sov jag inte speciellt mycket natten mellan fre-lör.
Så det var najsiiiir det med! Därefter gled jag & älsk ner på stan för att förväxla ett par orden med min chief ang. passbytet nästa lördag och för att shoppa oss lite tacos till middag.. Första saken prickades av men sedan slutade det med ett skoköp för min del, och istället för att va så mallig med tacos ikväll så slöade vi till oss med en pizza hem + en solning på det.

Detta är mitt inköp idag, dock är det inte exakt samma modell..
mina har bara 3 spännen, och är dessutom mycket schnyyyggare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin