Ko-skit i hagen.

2009-06-18 - 14:43:53
Alltså, vad är detta!?
I ena stunden kan solen skina och ge oss värme, som igår tex. Och i andra stunden, idag, är det mulet, grå himmel & bara tråk. Jag blir less. Ska man inteha hunnit med ett första dopp innan juli?
I guess not. Not this year.

Ehm, ehm. Annars..
Annars har jag idag missat min tvättid 10-13 som jag trodde var 13-16. Skit också!
Och annars, annars.. har jag suttit och lirat Guitar Hero III. Jag är kung!
Jag vill verkligen såååå åka på Sonisphere festival.. but, ah. We will see..


Avslutar detta inlägg med att ladda upp en riktig fuling till bild..
Tagen i början av året i Furuvik.. Knugen of rock!



I wanna rock, ROCK!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin