Juni, Juli, Augusti.

2009-06-25 - 15:25:02

Idag har jag & Martin fått spendera en hel förmiddag i solen, med bad & lekar. Riktigt mysigt!
M jobbade ju igentligen, men ringde kring 9 och berätta att det varit inbrott på golfen inatt och att han kunde åka hem..
Iih, riktigt bra va ju det!

Dock hade vi båda lite andra saker bokade på eftermiddagen idag..
Han skulle iväg & golfa, och jag ska jobba... yeah, jag börjar när alla andra slutar.
Men skitsamma.. 5 timmar, va gör det. Förhoppningsvis kan dom gå snabbt? Vi får hoppas på det.

Efter jobbet vet jag inte alls var jag slutar. Förmodligen kommer jag vara trött like hell eftersom det vart lite dlicka dlicka igår, och ja.. Jag är rätt schlit helt enkelt.

Nej, nu börjar klockan dra ihop sig.

Hoppas nu att detta guldväder håller i sig heeela juni, juli, augusti.

Postat av: maaaaaaaaaaandis



vet inte om jag vågar bada med dig, för enda sen vi har varit små har du kunna lägga mig på botten och stå på mig o misshandla mig i vattnet :'D och mamma&pappa har jämt trott att vi leker/skojar, men

det är ju på allvar och där ligger man under vattnet, undrar hur många gånger jag har hållt på bli medvetslös under vattnet haha, du har jämt lurat ut mig på de djupaste också. men nu snackar jag om när vi va så, tänk att pullan fyller 20 år på onsdag GOSCH!



(om vi är vänner så är vi världens bästa vänner och älskar varandra mest av allt, men om vi är ovänner, är vi världens världens ovänner och kan slåss och hota med att döda varandra. aldrig varit och kommer nog aldrig vara något mellanläge!)



men jämt när någon varit dum mot mig eller så har syrran JÄMT stöttat mig och tagit tag i dom jävlarna o skakat fram lite vett ur dom, även om vi va världens ovänner så visar hon att hon bryr sig! alltid. därför jag älskar dig, och du är faktiskt min syster vi är gjort av samma blod. och jag hoppas verkligen din dag blir den bästa någonsin vi snackar liksom om 20bast.

2009-06-29 - 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin