I'm no superman.

2009-06-18 - 00:33:10

Jag har varit mycket trött den senaste tiden.
Jag vet inte vad det beror på.. det har bara skett en del saker som påverkat på olika sätt.. och ibland blir alltihop bara en stor klump som sätter sig och borrar hål i en. Men jag tror det är bra nu.. ett tag.
Det kanske till&med syns...



För övrigt är dessa bilder tagna i helgen i bilen när mamma hämta hem mig en sväng..


Det börjar dra ihop sig mot midsommar,
och mitt mission med att hitta en klänning tills dess ser rätt hopplös ut.
Jag menar, den här stan har verkligen kasst utbud på allting!
Var även iväg till Valbo, snäppet bättre men fortfarande klänninglös.
Så jag vet inte..

Btw, jag är "långledig".. ända fram tills på tisdag.. Otroligt skönt.
Likaså är jag ledig nästan 1 vecka igen om 2 veckor, då jag fyller 20.. vet inte riktigt än vad som händer & fötter.. men det börjar väl bli dags att spida lite planer.

Nej, nu ska jag lägga mig till sängs & kika resten av den kanon bra filmen Wall-e.
Ja, jag älskar ju barnfilmer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin