1, 2, 3.

2009-06-11 - 13:40:48
I nästan 1 månad har jag varit utan dator.. och det märks kanske på blogggen.
men nu, nu är den äntligen back! Frisk & kry! Och efter 2 inslängningar på service så tycker jag att den borde vara det.. ett tag. Jag var ju tvungen som sagt att skicka iväg den dagen efter att jag hämta ut den förra veckan, eftersom den hade samma problem fortfarande. Den gick inte att starta.. så nu är både moderkort + CPU utbytt, och nu verkar det flyta på som vanligt igen & ni kan ana vad skööööööööööönt det är!

Nu har jag äntligen något att pyssla med medans M jobbar hela dagarna.
Ja, vi går ju oftast om varandra..

I tisdags kom skatteåterbäringen för min del. Sköööönt det med.. dock kom det tidigare än väntat, så nu gäller det att försöka låta bli att ta därifrån, eftersom min tanke med dom är en utlandsresa.
Känns faktiskt jäkligt skönt gällande cash just nu.. skatteå. + min första fetinglön från McD + att jag snart fyller 20 och vad brukar oftast dyka upp i ett litet kuver ifrån mormor... jo, pengar! Och om det även blir pengar i år så blir det finally en tatto bak på skuldran vid mitt redan tattuerade namn.. hade tänkt mig lite blomsterarrangagemang (eeh) där runtomkring.
Jag kan visa en bild som är på ett ungefär vad jag tänkt mig:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin