Por favor.

2009-07-11 - 10:58:06
Idag är jag trött. Lite schliten skulle man också kunna säga..
Efter att ha slagit klackarna i taket lite smått både onsdag & torsdag så får man vara det..
Jag skrev först fredag istället för torsdag.. tröttis jag.

Har jobbat idag på det och dessutom tog jag på mig lite jobb imorgon också.. behöver timmar för att kunna tjäna pengar. Varit mycket ledig tid från jobbet nu kring midsommar och kring min födelsedagsvecka. Och om 1 månad ska jag vara ledig igen då jag & M ska ta en sista minuten utomlands, som ska bli hur skönt som helst.
Dock måste jag komma ihåg att gå och fixa mig ett pass på måndag.. vet inte hur lång tid det brukar ta med sånt.
Har hört något om att man skulle kunna få det nu på direkten när man går & knäpper kort..
Hmf, någon som har koll angående detta?

Nej, nu ska jag Simsa lite (yes, jag har också inskaffat mig sims 3).


 Moggis.blogg.se.
Anyways.. detta är det tänkta gårdagliga inlägg som jag som sagt råkade uppdatera bort och inte kunde hitta i någon utkast-korg.. men idag är en annan dag och wips så låg det där. Hah!
Postat av: Tess

sims 3 är hur kul som helst ;)

2009-07-13 - 22:44:10
URL: http://theresear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin