Eat this.

2009-07-08 - 13:02:29
Igår visades M.J's memorial - minnesgudstjänst.
Jag satt fastspikad och följde det hela sen det började sändas tills det var slut, ca 16 till 23, därefter var hans Dangerous on Tour konscer, som jag även låg och slumra till.
Jag har verkligen svårt att fatta att han är borta - he's gone. Jag fällde även en flod tårar under the memorial.
It is just so hard to believe.. Man tror aldrig att en legend som honom ska försvinna. Men han var knappast människa. Han var mer än människa.. för mig var han en ängel. Han och hans musik har varit min stöttepelare genom alla tuffa stunder i mitt liv.. Och jag är verkligen tacksam för den tid han gav oss, på jorden.

Det finns så mycket mer att säga i tacksam ton.. Men det känns fortfarande chockande och jag känner mig vilsen på något sätt.. Det känns bara så fel.






Idag är det onsdag... va? Think so.
Vädret är skit trist, det har inte varit sol på cirkus 1 vecka.
Jag gissar på att man får börja släpa arslet till solariet igen.. där jag inte varit på ett tag, faktiskt.

Ikväll börjar sommarkväll.. passande, nej. Men jo det gör det.. uppträdande artist? Hmf.. don't remember.
Men det kan ju vara mys att kika på! Vore ju riktigt tipp-topp om solen ville dyka upp.

He'påle.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin