2008-2009

2009-01-01 - 17:57:19

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mjae, kan nog inte ens påstå att jag hade något

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

4. Dog någon som stod dig nära? 
Thank God no

5. Vilka länder besökte du? 
Inga

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
Sommar, då jag jobba exakt heeeela sommaren sist.. & så vill jag ha en utomlandsresa såklart!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  
Körkort 28/3 Studenten 13/6, och faktiskt tiden innan & kring cityfesten, den tiden var härlig och mycket givande.. och är.. Och såklart helgen i sthlm i början av augusti.

8. Vad var din största framgång 2008? 
Körkortet & studenten

9. Största misstaget?
De är väl mer småsaker, inget större jag lagt på minnet precis.. Men joo, att jag inte åkte med Jossi till Sthlm och såg N.E.R.D....... gah

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ingen skada, och inte så galet sjuk heller - halsfluss, öroninflammation, lungkatarr, det vanliga bara.. haha

11. Bästa köpet? 
Mjaaaa de är nog min data ^^

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Vart nog en hel del på fiesta & etc.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få ta studenten, of cårs! och när jag fick min sommaranställning på Lindex, och att få träffa alla gamla barndomsvänner på Sthlm'sresan

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Rihanna, Rihanna..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit ett rätt så glatt år! but also a sad one.. sånt är livet liksom, man har sina up's and down's

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Hmm.. Tvivlat

18. Hur tillbringade du julen? 
Hemma med familjen, myyys.

19. Blev du kär i år?
De vart jag! och är

20. Hur många one night stands? 
Vilken fråga..

21. Favoritprogram på TV? 
Grey's, alltid!

23. Bästa boken du läste i år?
Vet inte om det vart någon riktigt, bara lite småglutting

24. Största musikaliska upptäckten?
Den får mig att fundera... pass!

25. Något du önskade dig och fick? 
Mjarå, en hel del!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Att få åka utomlands

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Slappade, firade mig någon dag innan med lite lokalfest & folk

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att ha haft ett jobb & flyttat.. och att ha kommit igång med träning såklart.

29. Vad fick dig att må bra?
Min umgängeskrets - dessa tjejer är toppen! och att få träffa Martin som givit & ger mig så mycket och som skulle komma att bli min älskade, min vän, min själsfrände

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Forever and for always, Jared Leto.

31. Vem saknade du? 
Morfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade ju inga nya, typ. Eller dumt, klart man gjorde.. men att jag började umgås mer med dom där härliga tjejerna, u know who u are :)

33. Mest stolt över?
Körkortet, studenten

35. Högsta önskan just nu?
Är ju att få ett toppen 2009 without any problemas.

Postat av: Victoria

Ja gott nytt på dig med stumpan! Allt är jätte bra här :) Med dig? puss

2009-01-02 - 17:18:58
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du blir ju bara vackrare o vackrare kvinna!!!



Förlåt om ja inte har skrivit så mycke men min msn funkar inte :S... de är nå stora fel på den.. har avinstallerat o installerat om men den vill fortfarande inte funka =(... så ja skriver väl här då istället.

hoppas du har de bra stumpan? o att nyår var en bra kväll?

kram

2009-01-03 - 00:58:15
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin