Kind of..

2009-01-23 - 22:33:39
.. mörkhårig, igen.
Köpte massa färg idag - chockladbrun, denna gång - vilket blev helt okej, + slingor som jag hade tänkt lägga i typ, imorgon.
Men nu får det vara såhär, så får jag börja trappa mot det "ljusare" bruna, sakta men säkert.
That's life liksom.

Idag är det den 23:e - löning.
Jag & älskling var ner på stan & knalla, tog även en liten fika med svärmor.
Och så kunde vi beta av presenterna till hennes 50 årsdag nästa vecka. Det är så skööönt att kuna beta av saker & ting.. Nu är det bara 2 skallar kvar för mig - älskling som fyller 21 nästa fredag, och Angelica som fyller 20, också nästa fredag.
Men jag har ett hum om vad jag ska köpa..

Lugn fredag kväll, bara myser, och så har jag ju fixat mitt hår..
Imorgon däremot är det lördag.. och hallå, skärpning tjejer, jag vill ha mig en härlig utgång!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin