Hej, hemskt mycket hej !

2009-01-20 - 16:21:17



Tisdag.

Vaknade vid en 12 men snooza mig/oss fram till efter 13 nångång.
Och som sagt, det är fan inte bra att sova bort livet, det ger mig någon slags ångest.
Blä på den.

Älsklingen har precis övergett mig för sin fotbollsträning, så nu sitter jag här för mig själv & grubblar, som vanligt.
Tänker på både det ena & det andra. Men sån är jag, borde inte vara något nytt för varken er eller mig själv.

Min röst låter fortfarande som en skrapad skata i trä't, eller så kan man ju jämföra den med en pundares.. ja, röst.
Det är fan illa, men jag har inget/en annan än & tacka än Singstar/Sanna... hihi. Men kuuuul vare.

På fredag åker min käre till Norge för att hälsa på en vän, och blir där till söndag.
Gash, sova ensam hur länge som heeeeelst! Hur ska det gå.. Kommer sakna ihjäl mig, och lyssna nu, OM jag inte hittar på en massa skoj, vilket jag förmodligen gör.. för inte vill jag dö än! fniss.

Menne.. nu ska jag väl pilla lite barngöra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin