Bingolotto ärlikamed söndag

2009-02-15 - 20:43:19
Igår var det 14e februari vilket betyder att det även var 'Alla hjärtans dag' och jag & M hade bestämt middag ute och denna gång Österns Pärla. Det var mycket mysigt and we like it.
Jag är verkligen så lycklig i hans sällskap och det är så skönt att vi båda trivs.
Jag försökte även få med det på bild.. och detta vart resultatet

 ♥

Ja, vi ser väl glada ut iaf :)

Därefter vandra vi till S & J och dit kom Joss, Malpie och Nicole. Detta kunde inte sluta mer än trevligt!
Vi hamnade tillslut på Hängalös ofcårs, träffa massa gamla som alltid. Och den ena efter den andra vart lite för full.. men jag hade trevligt! Och jag älskar min underbara Martin! Jag har så kul med dig..

Ja, det var ju som sagt Alla hjärtans dag even och denna fina bukett fick jag från hjärtat när han kom hem från K-holm


Brevid står det en tavla med en dikt i, som jag skrivit tillägnad honom.
Gulligt va?


Och om vi ska tala om idag så har vi bara schlöat lite grann och just nu sitter vi och spelar Bingolotto då M köpte 2 lotter till oss igår.. Men visst kan väl det vara trevligt. Lite små sött, fniss.

Ge mig en storvinst nu, tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin