Killing some time.

2009-02-25 - 16:06:17
HAR DU..
Folköl i kylen? Ingen folköl här
Något husdjur? En kissemiss
Någon favoriträtt? Jag är en periodare.. ibland kan det va tacos, ibland kan det vara fiskgratäng.
Puder på dig? Icke
Några framtidsplaner? Bo i en lyxkåk utomlands med mina 2 barn och snorrika snygging. Äe
En levande tro? Mjae, men att det kanske kan finnas någon där ovan
Någon sjukdom? None
Gymkort? Näe men skall så småningom inskaffas
Några kärleksproblem? Lyckligtvis inte
En homosexuell kompis? Det har säkert alla. Jag håller inte direkt koll på andras sexuella läggning.
Någon favoritlåt? Oja, det är många.
Någon kompis som snarkar? Säkert.
Någon vän som spelar i ett band? Vän & vän med någon jag känner, ingen jag umgås med, tror jag..
Några MVG? Gått klart skolan, men ja det hade jag.
Någon som förstår dig? Jag är en svår person och vet om det, haha. Men M verkar förstå mig rätt bra.
Tuff kompis som kan försvara dig? Jag brukar inte behöva det utan brukar kunna försvara mig själv rätt bra.
Något beroende? Att få skratta och ha kul, att få kärlek.. ja det är väl en del sådana saker.
Fikat idag? Nope
Nagellack? Har massor, men inget på mig för tillfället

VEM..

Avskyr du? Jag avskyr personer som beter sig illa och bara vill folk illa.
Delar du mest minnen med? Jag vet inte, men många är med min syster Amanda 
Stör du dig på? Finns ingen person just, bara beteenden personer kan ha
Gosar du med? Martin, lillebror Oscar eller min schnuffel katt Missen
Lagar mat? I do rätt ofta faktiskt.
Diskar? Ja, det brukar var jag som hamnar där med. Jag vet inte, jag bara är sån.
Städar ditt rum? Jag, såklart. Jag började tillochmed tvätta min egen tvätt 13 år gammal.

VILKEN..

Tidning läser du? Arbetarbladet nästan varje morgon. Annars gillar jag veckorevyn tror jag den heter.
Buss åker du oftast? Hemskt sällan nu förtiden och det är väl skönt, men då är det 12an eller 2an.
Frisyr har du? Just nu ser det katastrofalt ut - långt, halvtjaskigt färgat, rufs, smått uppklippt - , och jag funderar på något nytt.
Dag fyller du år? The first day of july
Årstid föredrar du? Sommar ofcårs
Stad är du uppväxt i? Sthlm/Gävle

VAD..

Gör du nu? Ligger på sängen & slöar vid datan
Gör dig till en bra människa? Min personlighet alt. karisma
Gör dig till en dålig människa? Mitt temperament
Vill du arbeta med? Styling, makeup, design, kläder
Är roligast just nu? Att man finally kan höra fågelkvitter ute vilket betyder att våren börjar närma sig
Har du på dig nu? Gråa mukisar & min batman t-shirt
Har du för smink? Inget på mig just nu
Äger du för skor? A loooooot !
Läser du för bok? Ingen för tillfället
Ska du göra nu? Fortsätta slöa här i väntan på bättre tider.. kanske dra mig ner & ta en solning

ÖVRIGT..

Var det sista du åt? Frukost
Har du en gitarr? Nej, men ska införskaffa mig en, bara för att
Vilket land vill du helst besöka? Jag skulle vilja dra på safari i torrare länder
Tycker du om dataspelsvåldet? Ja, det är väl inte okej, men inte allt våld på tv'n heller
Mario eller sonic? Mjaru, då blire nog.. Mario
Har du bra hörsel? Faktiskt inte, har opererat hörseln en gång.. skulle nog behöva kolla upp det igen, för jag hör verkligen kasst.
Tycker du om sånt här? Tidsfördriv
Har du några trummor? Icke
Tittar du mycket på TV? Näe verkligen inte
Senast spelade dataspel? Theme hospital, fniss 
Har du någon piercing? Flera i öronen & 1 i tungan
Har du någon tatuering? Yes 1 och så småningom fler när pengar börja rulla in på kontot
Är du rik? Jätte.
Har du bra betyg? I vadå? Charm?
Vad har du för mattebetyg? Pluggar inte, som sagt. Och matte har alltid varit ett svagt ämne hos mig.
Vad är klockan när du gör detta? 16.04
Postat av: emma

du har blivit utmanad på min blogg :)

2009-02-25 - 22:11:01
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin