Pop-off!

2009-02-03 - 18:26:03

Tjena hej hallå. Läget fan..
Ja, som Betnér var rolig igår.. fniss, i like it.

Dag 2 av vecka 6 har snart passerat, om ett par timmar vill säga..
Och idag har det åter igen inte gjorts... mycket. Suttit som på nålar då Martin suttit & lirat Left 4 Dead.. ja, det räcker väl med att bara höra vad spelet heter.. gash! Scary, jag lovar. Men spännande, & därför fastnar jag där ändå och kikar.


Martin har nu dragit eftersom han ska på träning lite senare, men honom ser jag senare ikväll och då blir det förmodligen lite filmtittande, Bolt kanske? Jag är ju rätt barnslig av mig och älskar att se barnfilmer, har nog även sett dom flesta.. men jag tror det lätt blir så när man har småsyskon, eller ja, min lilleplutt på 8 år..
Men jag klagar inte, som sagt.. I love barnfilmer :)



Postat av: emma

vad menar du med: Dag 2 av vecka 6 har snart passerat?

är du gravid? :)

2009-02-03 - 21:03:52
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/
Postat av: emma

okej, man kan ju aldrig veta lr :)

jag ska få min bebis den 20:e juni är de beräknat (midsommardagen) så jag hoppas den lille kommer tidigare :P

2009-02-04 - 15:48:44
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin