Mjeep

2009-02-07 - 19:13:58
Imorse var vi duktigt och klev upp efter 10.30 nångång.. dessutom är det lördag.
Ja, allt detta just för att Martin skulle iväg på cup i Tierp..
Så jag antar att jag får hem en liten trött gubbe att gosa med ikväll, tihi.

Men innan dess ska jag göra lite saker..
Som att skjuts iväg lillebror till en kompis och att åka iväg och handla ingredienser till tacopaj som jag sedan ska tillaga. Mjaami!

Här sitter jag & puttar ner en liten rad


Och nu har det hunnit gå ca 3 timmar sen jag skrev det ovan.
Något knas med blogg.se.. eller så kan det ju vara mitt internet som fuckar.

På tal om fuck så fick jag mig ett gott skratt häromdagen när jag hörde (jag tror det var på Rockklassisker) "Jag är för fet för ett fuck" med Svullo, haha. Jag kommer ihåg när den "kom" nångång för längesen..
Ja, Micke Dubois a k a Svullo tog ju livet av sig 2005 even. Tragiskt att det ska behöva hända en sådan härlig prick.

Men här är den -  "För fet för ett fuck".

Postat av: victoria

Jag utmanar dig ;)

http://victoriabostrom.blogg.se/?tmp=07193153

2009-02-07 - 19:33:44
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin