Göra barn ?

2009-02-05 - 00:46:41
Jag märker & hör var jag än vänder mig att det är någon som är på smällen, med barn, havande.. jara jara.
Shit.. blir det babyboom 2009 or what.
Det verkar ju inte helt omöjligt.
Jag menar givetvis inte att det är fel, nej, mer liv åt moder jord. Menar bara att det är märkligt.. och såklart blir man ju så sugen själv på en liten krabat, men jag vet också att min tid kommer.
Men som sagt, 2009 - babyboom ?
We will see om något år med statistiken.

Hursomhelst


Här kommer lite pics ifrån 20 årsfirandet hos Angelica i fredags:


En Angelica på sniskan & en Emilia en aning mindre på sniskan


Jag står & pratar i telefon och ser kobent ut och Ullis busar med kameran


En glad viggan och jag som inte vill vara med på bild
Postat av: Ellen

Nån mer du känner som ska ha bebbe ellr?? =D

2009-02-10 - 08:44:38
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin