En dagens, tack.

2009-02-18 - 18:31:24

Dagens låt: Ingen idag, men nåt med Kings of Leon funkar alltid
Dagens dusch: Alldeles efter det här
Dagens frisyr: Rufs med snodd
Dagens smink: Gammal mascara
Dagens händelse: Säg det
Dagens planer: Bara ligga däckad i sängen
Dagens vill ha: Lägenheten & joppet
Dagens saknad:
Dagens drog: Närhet.. ändå är jag ensam
Dagens tråkigaste: Dålig sömn + förkylning
Dagens finaste: Alltid min Martin
Dagens måste: Inte ett skit!
Dagens dricka: Varm O'boy
Dagens köp: Nada
Dagens mat: En skinkmacka
Dagens sjuka: Jag
Dagens kärlek: Buketten på mitt bord
Dagens mående: Sjuk

Postat av: Tessen

Tack så mycket:) Ja jag har nog inte fattat det riktigt än, men det känns grymt spännande, pirrigt,nervöst. Men det ska nog gå bra:)

Kings of Leon är grymma!

Vi borde ses över en fika någon dag tycker jag:)

Kram!

2009-02-23 - 00:19:51
URL: http://tessenscorner.blogg.se/
Postat av: Tessen

Ja jag vet, vi har alltid tyckt lika och resonerat lika och jag tyckt lika om det mesta ju:)

Jag jobbar ganska mycket kväll nu den här veckan, och på det dagar jag inte gör det nästa vecka har jag saker inplanerade. Men fredag den 6:e slutar jag 14, och efter det ser det ledigt ut:) Kan du då?:)

KRAM

2009-02-23 - 23:14:55
URL: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin