Nattuggla

2009-12-08 - 01:14:19
Idag har varit en jobbig dag.. känslosam på många sätt. Den har även varit mycket trevlig under tiden jag & syrran åkte till Valbo för att leta de sista julpyntet hit hem. Det slutade med att det blev några kuddar till soffan, (röda eftersom det är jul snart), en ruskigt mysig matta till vardagsrummet så det slipper se så naket ut på golvet, en halmbock, krimskrams till granen och massa annat smått & gott. Hämtade även en vit adeventstake hemifrån familjen, då alla mina julsaker är instängda i källaren hos oss, och de är dom pga att Gavlegårdarna bytt ut låssystemet på källarförråden, så att det ska vara tagg-nyckel som gäller. De e ju rätt bra, slipper man ha sisådär 5 lås hängandes där.. DOCK går det inte att komma in dit!? I don't know why.. vi ringde GG förra veckan och då sa dom att det skulle vara helt done tor eller fre... förra veckan! Det blir till att ringa imorrn.. igen.


Nuså, ligger jag här iaf, i sängen och segar. Bara pillar runt på nätet.. och på sängkanten sitter Martin såklart & spelar. Jag älskar dig!!! ♥



Här har ni ännu en Paint-update på hur läget just nu ser ut:
Btw känner jag mig blek.. det kan ni se va?

Postat av: emma

hahaha sniiiggt

2009-12-08 - 18:15:51
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin