Mitt busfrö.

2009-12-30 - 21:05:10

Fortfarande halft ihjälslagen, men ändå så är det bättre.
Och imorrn är det nyår och jag ska äntligen på min MakeUpStore-sminkning.
Och på fredag jobbar jag.. så ja, nu får jag tamejfan vara frisk!

Sov hemma hos familjen i Bomhus inatt.. vilket innebär att jag är dödstrött, pga att jag har en liten lillebror som gillar att vara uppe länge om kvällarna/nätterna. Men det var så mysigt att få vara med den solstråle som har den största platsen i mitt hjärta! Och jag i hans! .... hoppas jag, tihi. Nä, han har ju ett syskon till också! och det har ju jag också då :) Hur som haver.. vi spelade spel, vi tokade oss framför min dator med webcameran som han tycker e skitkul! Det började redan när han var jätte liten! så det är skitkul att spara och ha kvar, och sen när dagarna, månaderna, åren går, så kan man kika tillbaka ! Vi tog oss ett bad också, och sjöng massa låtar som vi alltid brukade göra. Varje dag saknar jag varje stund med honom, och därför är det så värdefullt att få uppleva dessa stunder om och om igen.

Så, idag har lillen haft cup i Kasthallen. Och pga våran sketna kamera som slukar batterier så blev det varken filmat eller knäppt någonting. Däremot har jag lite sånt på fånen som jag tänkt lägga upp och visa nångång..

Tillsvidare går det också att nöja sig med denna från igår.
Världens bästa lillebror och jag ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin