Dan före dan före doppardan.

2009-12-22 - 19:40:26
Ja ack så få dagar det är kvar till julafton.. och av året, dessutom.
Idag gjordes det näst-sista-rycket med julklappar. Lillebror fyllde ju som sagt i söndags, så det har varit mycket klapp-shopping till den dagen.. men nu är det full koncentration på jul-klappisar bara, skönt. Mjaaae, jag är ju inte klar så det är fan inte skönt! Det är så svårt att köpa julklappar till folk, och då menar jag Martin, som inte önskar sig nånting och då menar jag verkligen ingenting! Men imorgon ska jag till frissan med mami och därefter ska jag göra mitt sista ryck... för i år åtminstonde.

Just nu
Ja just nu sitter jag här hemma och schlappar lite schmått. Kom inte hem för allt så längesen.. har slagit in alla oinslagna klappar och nu gör jag mat (schnitzlar hur det nu stavas, med mos) samtidigt som jag sitter här och lyssnar på Linkin Park medans jag petar ner några rader här.

Senare ska vi på bio, faktiskt! McDonalds hade en ronald-mcdonald helg i november, då 10% av försäljningen gick till dessa RM-hus som är för fattiga barn, typ. Vi samlade ihop mest inom länet och då menar jag att vi slog sådana skrytsamma restauranger som Valbo, Hemlingby, Sandviken.. jara jara. Och som "pris" för det fick vi alla medarbetare en varsin biobiljett! Tack för det! Så ikväll blir det "Avatar".
Hoppas den är lika bra som alla säger, oavsett 3D eller inte! För oss blir det tyvärr inte, då inte Gävle biograf inte har det!? Jaja.

Nu blire las schnitzchul!
Postat av: Louise

Kikar in och säger hej! Hur ser dina tankar ut? Vad vill/ska du göra nästa år? Vad har du för planer? Några drömmar? Berätta=) Snart Nyår ju!

2009-12-27 - 17:02:52
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin