Ta mina tankar

2009-08-04 - 01:47:55
Alltså... jag tänker aaalldeles för mycket.
Jag tänker så mycket att jag tillochmed inte kan sova, vilket är riktigt jobbigt.
Brevid har jag såklart en snarkande karl.. men inte vilken snarkande karl som helst utan min karl Martin, som jag nästa vecka åker utomlands meeeed. Så, ta mig dit bara.. och låt mig slippa ligga här funderandes över hur jag skall nocka mig själv till sömns denna natt/morgon/middag/kväll.

Och som avslut ett stycke lyrik ur Ebba Grön's härliga "Scheisse",
inte för att det hade nånting med min lyrik att göra.
Jag bara gillar den.

Ta mina armar,
ta mina fötter,
ta mina ben.
Ta våra sånger,
slå med batonger,
ta allt ni ser.
Vinn, segra, försvinn.
Achtung bitte.
Jag har mina tankar,
jag har mina tankar,
jag har mina tankar.
Postat av: Sandra

Det va roligt att se er med :)

Du tycker det ;P själv tycker att jag ser fördjävlig ut :P haha

Dom kommer nog ut snart :) har fått den känslan ja^^

2009-08-04 - 21:00:06
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin