Nykter't

2009-08-29 - 17:33:15

Så ser min helg ut. Jobbar natt inatt.. och börjar inte förrän 1, vilket är lite segt.. skulle gott & väl kunna börja tidigare en timme eller två. Martin börjar klockan 7 imorrn bitti.. vi går verkligen om varann. När jag går och lägger mig går han upp.. tihi, ja, så kan det vara ibland.

Har för övrigt legat sängdäck fram till nu, och klockan är strax fem på eftermidda'n.
Vad ska jag säga? Fy skäms. Ha..

Var ju faktiskt ut i torsdags, med Emma. Riktigt briljerande kväll. Jättetrevlig!
Dock måste jag sluta ta sådan tid på att fixa mig, Martin säger att jag tillbringar kvällen mest på toan.
Jag får helt enkelt börja fixa mig i tid.. kring två på dan, blir kanske bra?

Jag & Emma i torsdags




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin