& sängdäck, igen.

2009-04-03 - 21:41:48
Nu är jag här hemma igen, i bädden, och pillar data of cårse.
Det vart tacos, en kopp kaffe och massa prat, som sagt.
Och nu är jag slut, så nu blir det Cheeseballs (stavas?) och en rulle med älskling & lillebror som är med på ett hörn.
 Me like it.. myspys en fredagkväll.

Förresten, fått kommentarer under dagarna av några läsare(?) eller förbi fluktande läsare, inte vet jag.
Hursomhelst så tycker jag det är skitkul! Speciellt när det är trevliga sådana :)
Keep on that way! Det gör en smått glad faktiskt.

Nä, nu tjatas det om att jag ska slå igen luckan och vara social här..
Kika film var det - Disaster movie.
Kanon eller kalkon, we will see..


Still,
jag+lungorna+Dio-tshirt
och en härlig fredagshästsvans.
Postat av: Victoria

Hej stumpan :) Längesedan nu!! Läser att du lunginflammation :( Stakkare! Hur är det annars då? Ska du flytta snart? Vart? Den där tacoskvällen tycker jag vi ska ta snart :) Kan ju vänta på tessen och johanna som är utomlands nu :D Ha det bäst gumman! pussa

2009-04-05 - 16:51:17
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin