Hejhopp.

2009-04-26 - 10:32:58

Som vanligt så måste det bli söndag igen vilket innebär att helgen drar mot sitt slut. Men för mig har det inte varit helg pga att M jobbat every single day och dessutom vart det vår 5e lugna helg. Inte gjort ett dyfft!

Dock var vi och hämtade nycklarna igår. Yes! De förra boende ringde och fråga om det var okej om vi kunde komma förbi redan igår då, vilket vi trodde skulle vara 1på 100.. att dom skulle ge oss nycklarna tidigare alltså. Så alltså tillbringades min lördag som så av arbete. Dagen började med att det var städdag här på området mamma bor, så jag hjälpte na' en del med krattning osv. Good girl! och mitt i allt städande ringde M och berätta den roliga överraskningen om nycklarna, så efter städandet börja jag dra fram saker jag lagt i förrådet osv som jag skulle ha med mig.

Och min söndag ska jag tillbringa som så att åka och shoppa lite färg och liknande och börja pyssla i lägenheten.. och om det blir som jag vill så kanske sängen körs redan idag!
Fullt upp!

Postat av: syster

går upp för trappan, känner tystnaden, inte ditt glada skratt, inget gråt, ingen syster som frågar om vi ska göra nånting ingen som finns där, saknar dig, vill inte att du ska flytta, vill inte. även fast vi bråkar mkt, så skiter ja i de, du är min syster. fan, känner verkligen mig sorgsen och besviken på mig själv för idag.. att de skulle ske så fort! kommer alltid finnas där för dig, kommer nog bo hos dig ett tag sen.. kommer inte kunna bo utan dig, i really miss u! älskar dig syster!

2009-04-26 - 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin