Hårsnygg.

2009-04-03 - 14:56:42

Under denna lilla tid jag legat sängdäck har min to-do-list bara blivit längre, längre & längre. Igentligen är det väl bara småprylar än sålänge såsom: sola, sola, solaaa (jag är äckligt blek för tillfället, 'tycker jag'), färga håret, inhandla nytt smink, shoppa.. gash jag är så shoppingsugen.
Sen vare kanske inge mer? fniss.

Men snart börjar saker som packning osv inför flytten krypa sig på. Jag hoppas verkligen jag ska bli bra så fort som möjligt. Dock kvittar det kanske kommande "påsklovs"-vecka, då M börjar jobba for real på måndag, och onsdag drar han ner till sin syster i Ängelholm och kommer inte hem förrän söndag, jag har inte börjat jobba och jag vette tusan när heller, så ja alltså kvittar det. Men därefter är det bara... hmf, 2 veckor kvar tills vi flyttar och som sagt måste vi fixa lite skitsaker innan dess. Jaaaaaaa...


Tänkte slänga mig in i en snabbdusch & sedan slå på mig lite kläder.. blir så småningom upphämtad av M, skall hem till honom och käka, inte varit där på jättelänge. Så vi ska dit & snacka lite skit osv.
Sen blir det väl sängdäck här för mig igen..


Jag, lunginflammation & my beloved Dio-tshirt.
Tur att håret ser snyggt ut.
Postat av: Jonna

Jag håller med! Ditt hår e jätte snyggt! :)

2009-04-03 - 15:51:33
URL: http://jonnaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin