Gå're nå eller?

2009-04-15 - 22:17:03

Idag var det läkarbesök, igen.
Men inte för mig denna gång.. utan för M.
Och vad hade inte han om inte lunginflammation?
Samma crap som jag hade.. så det blev en pencillinkur på 10 dar - vilket även innebär att det blir ännu en lugn helg kommande helg.. vilket blir våran 4:e... gash! Sen är det bara 1 helg kvar hemma hos mor & far och därefter blir det flytt, vilket ska bli huuur skönt som helst. Och då kan det bli ett litet inflyttningslir för nära & behövliga.. ni vet, trevliga ones.
Jag kan räkna dom på en hand..

Yesbox. Så ser vardagen ut för tillfället..

Jag är hur som helst glad över att få vara med min älskling igen! Sjuk som o-sjuk.
I love him!

Postat av: Sanna

Men ni har verkligen inte tur :( Stackare, hoppas han blir bättre iallafall, för snart äre flyyyyttt :D

2009-04-16 - 09:21:58
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin