En snabbis.

2009-04-27 - 18:18:23
Yesbox gott folk, hör upp!
Nu har jag flyttat och bor numera i stan.. and I love it!
Idag blev köket klart och imorrn hugger vi (jag) in på tvrummet, då M jobbar.

Är hemma en sväng, checka av internet osv, tar med mig lite småprylar (det sista) och käkar lite, då vi är utan möbler fram tills på onsdag då Jysk kör vår soffa & köksmöbler hem till oss.

Mmm....
trots att det känns finfint så har jag redan sån hemlängtan.. och min lill-Oscar gör inte saken lättare.. mådde riktigt dåligt igår kväll och många tårar rann.. men om ett tag kommer det kännas bra, förmodligen, eller vad jag hoppas iaf.

Tur att jag har min M♥

På fredag får vi vårt internet, I'll be back then!
Postat av: Sanna

Åh, stackare! Jag hade också en jävla hemlängtan och var lessen första/andra veckan jag flyttade. Men tänk såhär: Det blir bara bättre :D

2009-04-27 - 18:40:12
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin