Victoria

2008-09-14 - 14:32:38

Här i veckan nämnde jag att jag varit & shoppat lite inredande-prylar, så som sängkläder, ljuslyktor & lite små prylar - med stil, en stil som passar mig och mitt framtida egna hem. Och som en liten början kan man ju redan tidigare börja samla på sig artiklar så som handdukar, mattor, sängkläder osv. Ni fattar nog, för så gör ju de flesta.


Jag fann mig lite färger & mönster som jag gillade i en stil sk Victoria. Den är nice, & jag gillart!

Här får ni se lite på mönster & mina inköp:






I första bilden ser ni mina ljuslyktor som har mönstret Victoria, och nedanför ser ni samma mönster på mina sängkläder, me like! Dessutom i första bilden ser ni mina små miniatyrer av vinglas som i detta fall är snapsglas, vilket jag tycker var skitcoolt, snapsglas med stil! Brevid står en vas med 10 röda rosor.
En perfekt inredning samt stil för mitt framtida hem.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin