10 favoriter

2008-09-11 - 18:30:22

10 favoriter:
Färg: Grått, svart, vitt, ROSA :)
Mat: Tacos
Band: Har inge favorit just sådär
Film: Allt med Heath Ledger, Johnny Depp & alla nam-nams! Tim Burton filmer also
Bok: Verklighetsbaserat-shit
Sport: Spela? Füssball or hockey
Årstid: Sommar, ofcårs
Veckodag: Friday
Glassmak: Jordgubbe
Tid på dygnet: Ja inte är det tidiga mornar!

9 för tillfället:

Humör: Jolå satteh..
Smak: Torrt
Kläder:  Svarta pysisar & vit t-shirt
Bakgrund: Min vägg?
Nagellack: Isadora glassy cerise
Tid: 18.06
Omgivning: Mitt rum - säng, soffa, bord, tv, bokhylla, sminkbord, jara jara..
Irritationsobjekt: Att jag inte vet vad jag vill lyssna på, för tillfället
Tankar: På syrrans tillfälliga bekymmer.. och min Martin såklart!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
 Nicole & Magda, Sthlm's vänner
Screen name: Okäj?
Husdjur: Första.. var en Golden retriever vid namn Lucky :)
Piercing: Öronen, såklart
Förälskelse: Riktiga? I guessar på D
Musik: The king of pop, Michael Jackson
Bil: Fiat uno-45, fina grejer!
Kyss: Huga.. måste vara D där med

7 senaste:
Cigarett: Nån snuskig mentolis i helgen.. oops
Mat: Med tanke på att jag inte ätit middag på 3 dar.. så minns jag inte
Dryck: Faktiskt, en kopp kaffe
Biltur: Nyss, till solariet
Kyss: Martin imorse.. mmm, me like ♥
Spelad låt: Sophie Zelmani - I can't change

TV-program: Hööö.. Vem kan slå Fredrik & Filip? yesterday

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Näjje
Brutit mot lagen: Amen inte är det allvarliga saker.. oops
Blivit arresterad: Njete
Badat naken: Yääh
Varit med på TV: Ja, man har råkat med det också
Kysst någon du inte känner: Sí señor.. människan äro knepig

5 nej tack:
Kläder: Polotröjor är obehagliga

Mat: Surströmming? Yuck!
Musik: Lyssnar ju dock på det mesta.. men ska vi säga skrikrock, ni fattar nog.. när dom verkligen skriker och du fattar nada
Dryck: Redbull, går bara inte.. tacka dessa drinkar

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Hade det mysigt framför tv'n med hjärtat
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Kärlek, trygghet, närhet
Du gör när du har tråkigt: Pillar data, eller drar ut en sväng

3 personer:

Du kan berätta allt för: Finns ingen jag berättar allt för.. har lärt mig efter mina misstag
Du tycker om: Martin, min familj, alla goa tjejer det brukar bli en svängom med då & då, fniss
Du inte gillar: Finns ingen just sådär, det är väl mer folks sätt jag inte riktigt kan ta ibland


2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst:  Vet faktiskt inte.. tycker dom är rätt lika, förutom att våren brukar vara mer dryg av sig.. öh

1 önskan: Vinna på lotto & ta flyget utomlands för ett tag

Postat av: Sanna

Tjenixen :) Jag är ensam i lägenheten ikväll med teven och Sixten bara! Jonas ska till K-holm :p Fööör dig dåå?

2008-09-12 - 09:43:01
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin