Koma

2008-09-27 - 17:27:36
Ja, man skulle nästan kunna fastställa den diagnosen för fröken E idag.
Dock har jag med koma orkat bege mig ut till valbo på en shoppingrunda.. Grannen Mickis var i behov av en partydress till kvällen, så vi tog bilen och gled iväg.. På skakig hand tog jag oss dit tillslut..
Och det blev en & annan kortdragning, ja alltså köp.
Jag hade ju redan innan, typ i veckorna här tittat ut lite skräp såsom lampor, skor osv osv som fanns just i valbo som jag ville ha. Så det var mina köp + lite foodie home till kylskåpet då mamma är borta över helgen, i Stockholm på någon slags övernaturlig kurs.. intressant, och ja eftersom hon då är borta så får näste man i familjen ta ansvar, och det är inte min pappa, så det får bli jag. Lika bra de..

Ikväll blir det ostbågar, mysbelysning av mina nya lampor, samt det bästa sällskapet jag kan ha -  min älsklings Martin ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin