Ingen är perfekt

2008-09-07 - 17:00:21
Ja inte är jag heldum klockan 6 på morron, nyligen hemkommen & alldeles.. hur ska jag säga, på lyset, fniss :)
Och denna härliga promenix mitt i natten, eller borde man säga tidiga lördag morgon (?) väckte många tankar, sällan!
Men det kan vara förhärligt att bara få vara för sig själv & tänka lite på allt mellan himmel & jord + sig själv, hur man igentligen är som person. I keep wondering.. Men jag antar att man får nöja sig med den man är och lära sig själv och andra att acceptera fakta: Du kan inte göra mer av dig själv än det du redan är, och absolut inte ändra på dig själv för någon annans skull.

Ja, tankar var det..
Fredagen var rolig, tro mig...
Och jag vill passa på att säga: Jossi, du är en bra tjej, & en bra vän!

Och som avslut till alla dömande-personer som läser detta inlägg vill jag klistra in en rad från en toppen låt, och ber er sen tänka på det, för det stämmer. Ingen är perfekt, inte ens du!

I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you
Postat av: Josephine

Same to you my dear!

2008-09-08 - 06:21:57
URL: http://jossposs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin