Herdy perty

2008-09-12 - 17:38:42
Så småningom ska jag flytta häcken till a-berg & apa mig lite med Sanna. It will be fun!
Ni ser, är det fredag så är det! då är det bara & köra!

Nyligen hemkommen från cityt aniwäjs, tog en solning med hjärtat & handla lite godisdricka, så förhoppningsvis är jag inte dödsblek nu, solat ett par dar i rad nu ;) är man så är man.

& för tillfället finner jag igentligen inte tid för detta heller, måste ju slänga mig i duschen, tvätta mitt nyligen färgade hår, som gjordes igår! En aning ljusare, inte precis som jag tänkt så det blir nog ännu en slingblondering.. sääääxii hättan!

Ha en toppen fredag kväll folks!
Postat av: Josephíne

hahaha hatar den där hättan!

2008-09-17 - 07:21:06
URL: http://jossposs.blogg.se/
Postat av: Putte

Du, det heter EGENTLIGEN inte IGENTLIGEN! Inget tack behöves. Nu vet du inför din "ljusa" framtid =)

2008-09-20 - 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin