En lite late "Dagens"..

2008-09-11 - 00:28:51
Dagens vill ha: Att bara vara med min älskling
Dagens klädsel: Ba' mys
Dagens frisyr: Samma
Dagens händelse: Min flödande inspiration för eget boende & dess inredning
Dagens låt: Metallica - The day that never comes
Dagens planer: .. var inte många, jo! sova uuut
Dagens saknad: Var nog ingen riktig sådan idag
Dagens dummaste: Att när jag & M äntligen får en sk "ledig" vecka, får vi inte sova ut tillsammans ändå..
Dagens sjuka: Människan
Dagens drog: Inge spec, I think
Dagens roligaste: Min Martin ♥
Dagens favorit:
Mina köp!..
Dagens köp: ... sängkläder, ljuslyktor, hårfärg & småsaker
Dagens godis: Tutti-frutti ringar
Dagens humör: Satisfied
Dagens ord: Skännör - uttalat by Martin A.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin