Still no internet..!

2008-10-22 - 13:44:15
Ja, vad ska man säga.
Snacka om att människan mer & mer blir beroende av internet.. jaa, beroende!
Tror de blir till att fixa det när lönen kommer nu.. iih. lönen... lilla, aja.

Helgen som var vart ju riktigt funnie funnie tillslut ändå! tackvare possi :)
Och i helgen som blir vet jag inte alls vad det blir.. maybe lugnt, maybe not.. Återstår att se.

Och en anledning till att jag slänger in ett litet kort tråkigt inlägg är för att idag fyller Sanna 20 bast!
Hipp, hipp, HURRA! hoppas du får en fin födelsedag..
och när får dina vänner fira dig? fniss.
Postat av: Sanna

Haha, tackar :D Den va helt perfekt kan jag säga! :D Firandet blir nog 7e eller 8e november tror jag, är fullt upp hela helgerna fram till dess :D

2008-10-22 - 19:45:31
URL: http://saannab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad :D

2008-10-28 - 20:36:06
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin