Dött

2008-10-29 - 15:18:33
Onsdag eftermiddag.
Sitter bara här en sväng, som vanligt, vid familjens dator.. Yäh, still no internet for me. Booooring.

I helgen
var det 20 årskalas för Scherling, riktigt trevligt, med uppträdande & grejer.. Btw, så finns uppträdandet upplagt på MrsSantos's blogg. Riktigt trevlig kväll.. avslutade med lite hängalös, där det var sjukt med folk, så jag hamnade på andra vägar.. som vanligt.. men de är också trevligt!

Kommande helg är det Halloween and I got no pläns, hittills. Orkar inte heller.. Trots att jag älskar speciella tider som, ja, halloween. We will see vad som komma skall..

Ja, en sväng var det.
Postat av: Ellen

Tack gumman.. ja så fort jag kommer till Gävle så ska jag hälsa på dej så är de bara !! :D...miss ya like crazy

2008-10-29 - 17:16:12
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: fiään

ja men vafaaaaaaan du kommer väl till pussyyy????

2008-10-30 - 11:51:14
URL: http://mrssantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin