Torsdag, nej, fredag!

2008-11-07 - 09:56:23
Det börjar bli svårt att hålla koll på vilken dag det igentligen är. Är det måndag eller är det fredag?
Visst, då kan en skillnad kanske märkas, fniss.
Men jag vill ha ett jobb nu, nu, NU !!!

Vi börjar med att idag åka till jobbchansen på Arbetsförmedlingen mellan 10-12 och se efter om det finns något jobb att fiska upp.
Givetvis är jag dessutom aktiv med att söka de jobb som finns utlagda här och där på nätet..
Och jag börjar faktiskt fundera på, om jag ska ge dessa nedrans tele-försäljarjobb en chans, för det här går ju inte, verkligen inte. Men... jag funderar, sålänge.

Igår torsdag var jag och älsklingen hem till honom & blev bjudna på pizza av hans mor och far. Efter maten var det ingen hockey utan jag bad om att få kika foton, så vi drog igenom ett par album, det är ju så kul med bilder! Sedan vart lite kvällsfika med kaffe & spätterkaka - nytt för mig och helt okej!

Ja, idag var det fredag och denna helg erbjuds det & tillåts det bara en massa mys.
Ikväll blir det idolmys, as usual. Imorgon lördag är det tänkt att jag & Martin♥ ska ut någontstans och ha oss en romantisk middag med finmat, och sedan därefter kanske ta oss en biljard, han tigger om en förlust, så förmodligen.
Och allt detta för att vi då på söndagen har våran 3 månaders dag.

Tänk va tiden går fort, jag blir påmind om det varje dag.



Btw, slänger in en lite "new"are pic på mig.. ja, ni kanske ser från när ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin