These things make the world go round

2008-11-12 - 15:22:30
och idag är det den 12:e november
och det är onsdag.
That means Greeeeeey's runt nio ikväll. Yeah!

Jag sitter hemma hos älsklingen i Furuvik och har varit här sen månda's.
Vi har bara mjukisbyxat' och haft det najs! För de är ju schöönis!

I helgen som sagt var vi & käkade, det blev Österns pärla - en orginalare, 3 små rätter, och sedan smarrig efterätt såklart, friterad banan med äkta vaniljglass. Mjamii! och så delade vi på en vinare... romantic or what!
Sen blev det till pooli-pool på Interpool, hah! Där mötte vi upp härlig Sanna & co.
& ärlig människa som jag är - jag är kass på biljard! blää, men vad är det inte man säger - lärdom ger färdighet.
Så det var bara en myshelg for me & hun'.

Japp, så här sitter jag nu och är nästan dödligt sugen på galna bravader med Jossi & tjejerna.. gah.

Så kan det bli med en sån här goding till låt:


Postat av: Jossposs

IMORN SKA VI UT! WIIIIIE :D

2008-11-13 - 18:15:17
Postat av: Sanna

Grattis på namnsdagen :D

2008-11-14 - 10:55:27
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin