Stolthet & fördom

2008-05-25 - 20:56:53
Om cirkus 10 minuter är det dags för lite movie-tajm i soffan. Ah säcken hej.. de förtjänar jag åtminstonde, efter denna hårda vecka. En jäkligt orättvis vecka.
Men inget att hänga läpp över.. det är verkligen inte värt det.. nej inte ens det, och inte ens nåt igentligen!
Someday, somehow, you will see.. Jag säger då det.

Nej! movie-tajm var det alltså.. Stolhet & fördom kl. 21.00 på Tv 3, grym film, och rekomenderas starkt såklart!
Så har du inte mycket bättre för dig.. eller ändå. Du kommer inte ångra dig.
Dock kommer nog jag fälla en tår eller två, därför ska jag flörta med syrran & hennes trubadur till kille att joina mig.

Blir fint det!

Att jag ens orkar bry mig..
Or do I?
Näe, verkligen inte..

Your loss, och den här gången har jag inte fel.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin