Kneget all day long

2008-05-29 - 19:53:02
och det sörjer jag, när det har vart så vackert & varmt ute idag! verkligen strååålande väder.. som jag fått njuta av inne på Lindex, not. Men pengar är ju pengar.. slutade igentligen vid 16.00 men så bad en av stumparna om jag inte kunde jobba istället för henne.. och som sagt, pengar är pengar!
Så så ser min torsdag ut :) och en liiiten inhandling blev det inför morgondagen.. måste ner imorrn tidigare på dan/morron eller vad vi nu kallar det.. förmiddag, heter det ju! fniss.

jaa.. mat mat mat nu, i stora lass. sen en film kanske, iaf bara slapping @ home. skönt.. inför morgondagen liksom. och dom som inte hajjar..

Morgondagen = BAL!
@ engeltofta 18.00, be there! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin