Måndag

2008-06-30 - 12:55:23
Idag är dagen beföre my day. Fint!
19 bast, vilket värdelöst tal. Men det betyder också att jag bara har 1 år kvar till frid & fröjd, tolka det som du vill.
Och att jag förmodligen fått mitt pick & pack och mig själv till ett eget place.. åh sån härlighet vi snackar om.

Men ja, 1a juli imorgon, my birthday och ny månad.. Ja jag säger då det, snart har "sommarn" svischat förbi, och jag har inte ens kunnat få börja kalla det för riktig sommar. Men helt självklart kommer väl den typ nästa vecka & veckorna framöver, då jag jobbar 5-6 dagar i veckan. That sucks! det får helt enkelt bli en resa i augusti/september.. fint de med.

Idag ska det....? ja, vad ska göras. Kanske.. ta en tripp till valbo eller city, men varför vet jag inte. Leta efter något att göra av pengar på.. Kanske slå sig på en bio, eller lite biljard senare..
Myys, för de e va det är.


För vem orkar sitta hemma & grubbla över något som inte är värt det?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin