Grubbel i gråa dagar..

2008-06-30 - 22:38:52

men de skiter vi i nu. Inte värt det! man vet aldrig när det kan vara slut, och då är det lika bra & leva den där sekunden, minuten, timmen & dagen på det bästa sätt man kan.
Och jag kan säga att, jag sitter här redan taggad till tusen inför kommande helg - lördag - dock är det ju inget planerat! men dagen kallas ju lördag och det duger tillräckligt bra för mig. Nånting blir det.. tihi.

För en gångs skull känns det inte pirrigt att fylla år, bara vardagsmatligt. Blir ju bättre nästa år, och sen, kan jag tycka, går det bara utför och du börjar fylla närmare 30 och ska förmodligen ha pungat ut en unge eller två då.
Men inte vet jag, man ska inte ha förutsättade meningar, men man kan alltid sitta där & tänka på det.. Det gör ju varken ut eller in.

Just nu känner jag att jag lever helt okej, avslutar ett gammalt kapitel & börjar ge mig in i ett nytt. Men ändå känner jag för någon slags förändring, ingen aning vad.. bara något nytt. Jättesugen på att pröva.. ja inte vet jag! Det kanske kan handla om att uppleva saker.. jaa, det med! Och när man snackar om förändring & nya saker, så satt jag även & funderade på om jag skulle ge mig på med en ny piercing -?- eller göra någon av dessa 2 tänkta tattos jag tänkt göra. Har ju mitt namn bak på skuldran/axeln och det är så fjuttigt, men min tanke är att jag skulle göra något kringelkrokigt vid den, något blomstrigt, typ. Och den andra är är tro hopp & kärlek, som symboler, och som jag tänkt mig på handleden.. men de är bara små tankar kring det hela. Och piercing sa jag.. jag vet inte, är smått sugen på ett till i tungan men det kan ju bli lite bjällrigt.. brukar skämta att man då skulle höra någon av alla julsånger när jag prata.. fattar ni? fniss. Annars hade jag tänkt något lite, halvt osynligt, ja inte vet jag.. Jag vet ju ingenting :)

men äe, lämnar detta nu för ett tag..


later


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin